Post!

Det blir ett litet snabbt inlägg idag:)
 
Jag har tänkt på en sak hela dagen. Jag verkar vara besatt av att få post!
 
På fredag när jag går ut och hämtar posten så blir jag nästan lite ledsen för att det blir helg och ingen mer post kommer.
Detta kom först när jag flyttade hemifrån.
Jag ÄLSKAR att få post, det är som en daglig överraskning, man vet aldrig vad som kommer.
Så fort jag går förbi brevlådan så kollar jag, spelar ingen roll vilken tid på dygnet det är eller vilken dag i veckan.
 
Kanske bara jag som är knasig, någon annan som har något liknande?
Jeanette
2014-05-12 @ 14:28:22

Hej känner så väl igen detta med brevlådan!! Kollar jämt.. Men jag får aldrig post. Mer än räkningar :(

Svar: Men spänningen när man kollar igenom är väldigt skön! Det är det positiva i det i alla fall:)
mariaewe.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0