Bara missförstådd

Jag är inte förstådshandikappad.
jag är inte handikappad.
jag är inte funktionshindrad.
Jag är missförstådd.
 
Ja, jag har mina diagnoser. Men jag arbetar varje dag på att inte låta dom hindra mig! Och därför anser jag att jag inte är handikappad. Ja, jag kan inte göra det som andra kan, men jag kan göra det på MITT sätt och det blir inte sämre för det!
 
En person som sitter i rullstol och har fått amputera båda benen, ja det är ett handikapp då personen inte kan göra det andra kan.
 
Men jag kan hitta andra sätt att göra precis samma uppgift.
 
Jag är missförstådd, jag behöver bara acceptans och förståelse för att jag ibland behöver göra saker på ett annat sätt.
 
 
 
 
Jag vill tillägga att jag skriver mina egna åsikter och mina egna erfarenheter, så som jag ser det. Jag tar inte text ifrån någon annan sida, jag letar inte texter från andra sidor, detta är helt och hållet 100% JAG!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0