Tack till Mamman

I förmiddags fick jag veta en väldigt jobbig sak och efter det så kollade jag posten och där hade jag fått ett vykort ifrån en mamma.
 
Mamman skrev att jag gav henne hopp om att hennes dotter med ADD kan bli lika klok och självständig som jag en dag och att jag är en hjälte.
Hon hade även läst mitt inlägg om post och valde därför att skicka ett vykort istället för ett mail. Haha!
 
Så till dig som skrev och skickade detta till mig, det värmde mitt hjärta otroligt mycket, jag började verkligen gråta av lycka.
Du gjorde verkligen min dag bättre och gav mig ved att lägga på elden i mig. Den där elden som får mig att vilja fortsätta med det jag gör och vill göra.
Att ge barn, ungdomar och föräldrar hoppet om att det kan bli bättre, att man faktiskt kan leva ett underbart liv trots diagnoserna, ibland även tack vare diagnoserna!
 
Tack så otroligt mycket, Mamman, för hoppet! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0